donderdag 27 maart 2014

Daar gaan we dan...

Goh, een eigen Blog. Mijn eerste bericht! Toch wel een beetje spannend....

Ik loop al heel lang met het idee rond om een Blog te beginnen, of een eigen website. En steeds komt het er niet van.

En ondertussen freubel ik heel wat leuke dingetjes bij elkaar. Dingen die ik zie op internet, waarvan ik denk, "Maar dat kan ik ook!". En eigenlijk vind ik het wel heel leuk om dat met andere mensen te delen, die ook graag creatief bezig zijn. Want soms lijken dingen heel ingewikkeld, of zijn ingewikkeld uitgelegd, maar als je er eenmaal aan begint, valt het best wel mee.
Dat is een beetje de insteek van deze Blog. Anderen inspireren om ook creatief aan de slag te gaan, wellicht een handje op weg te helpen, om op ideeën te brengen.

Ik vind zelf heel veel dingen leuk, maar heb me toch toegespitst op twee dingen. Zelf dingen maken en koken. Het kan dus zijn dat hier ineens een recept staat voor een lekkere taart of een quiche, die ik van internet heb geplukt en heb uitgeprobeerd. Of ik heb me laten inspireren door een verjaardagskaart en heb een leuk dienblad gevuld met zelfgemaakte spulletjes.
Ook wanneer er iets mislukt of er niet uitkomt zoals ik dat graag had gezien, zal hier worden geplaatst. Ik ben tenslotte ook maar een mens, maar als je iets niet probeert, kun je er ook niet van leren.
En wellicht zijn er mensen die op mijn Blog kijken en mij kunnen vertellen wat ik verkeerd heb gedaan, zodat ik het alsnog een keer kan proberen. Elkaar een beetje op weg helpen, dat is mijn insteek!

Uiteraard moet het allemaal nog vorm gaan krijgen en dat zal gaande weg wel komen. Ik doe dit immers voor het eerst!! Ik ben namelijk absoluut NIET creatief op computer gebied!!

Nou, dan was dit mijn eerste bericht op mijn allereerste Blog!
Dan ga ik eens kijken of ik er een eerste creatie op kan zetten!

Ben benieuwd!

Groetjes Kirsten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten