woensdag 21 mei 2014

Silhouette Cameo




Ja ja, eindelijk!!!

Ik heb mijzelf vandaag enorm verwend....

Ik heb een Silhouette Cameo gekocht.

Na weken van rondkijken op Youtube en Pinterest, werd het tijd dat ik er zelf één aan ging schaffen, om al die mooie werkstukken te gaan maken.
Voor wie niet weet wat een Silhouette is en doet, zal ik hier een kleine uitleg geven.

De Silhouette Cameo is een snijmachine, of een plotter. Het snijdt papier, vellum, vinyl, cardstock (stevig scrappapier), dun karton, foam, stof en rubbermateriaal voor je eigen stempels.
Vanaf je eigen computer stuur je ontwerpen naar de Silhouette en deze snijd het voor je uit.

Zo is het dus mogelijk om je eigen wandstickers te maken, of eigen persoonlijke stempels. Cadeaudoosjes om weg te geven, je kunt je kaarten extra dimensie en ook sjablonen om glas mee te etsen.

Kortom, de Silhouette cameo vervangt werkelijk alle andere snijapparaten die er zijn en de mogelijkheden zijn eindeloos.

Ik heb ontzettend veel zin om aan de slag te gaan en hier op mijn Blog aan jullie te laten zien wat ik heb gemaakt. Er zijn namelijk een heleboel dingen die ik wil doen.

Voor nu ben ik een beetje aan het uitproberen hoe het werkt, met de settings en de snijmat en de verschillende media die je kunt snijden.

Mijn eerste project?

Ik heb mijn Silhouette Cameo gepimpt!!!!!

Ik houd jullie op de hoogte!!

Groetjes Kirsten


www.beashobbyplaneet.nl
www.silhouettecameo.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten