maandag 14 april 2014

Paasmand


 
 


Nou weet ik niet hoe dat bij jullie zit, maar wij zitten op zondag altijd met smart te wachten op de folders.
Heerlijk, zo'n groot pakket doorploeteren op zoek naar leuke aanbiedingen en koopjes.

Oké, de hele stapel verdwijnt uiteindelijk in de papierbak, maar wij kijken er tóch iedere keer naar uit!

Ik vind het ook leuk om inspiratie op te doen. Je ziet soms leuke opstellingen staan van kleine vaasjes met bedrukte potjes of mooie fotolijstjes. Dan vind ik het leuk om dat uit te scheuren en daar mijn eigen draai aan te geven.

Zo ook bij deze vrolijke en gezellige Paasmand.

Ik zag een klein plaatje staan in de folder van een tuincentrum. Geen idee meer welke, ik zat al met mijn gedachten bij de bloembollen en paasornamenten!!
Hij was helemaal niet duur, maar ik wilde graag zelf iets maken voor op tafel.
Dus op naar de winkels...

Bij de Action liep ik toevallig tegen de mand aan en die heb ik daarom gelijk meegenomen voor E6,50. Vond ik niet duur, zeker als je nagaat dat je er het hele jaar door van alles in kunt zetten. Ik ben voor een ronde mand gegaan, maar elke vorm of kleur leent zich hier prima voor natuurlijk.

Door naar het Tuincentrum.
Wij hebben er meerdere in de buurt zitten, maar omdat we een nieuwe Lif and Garden hebben gekregen, ben ik daar naar toe gegaan.
Daar heb ik wat eitjes, veertjes en kuikentjes gehaald.
Ik wilde er niet teveel paas dingetjes tussen doen, aangezien de bollen ook nog uit moesten komen.
De bollen zijn Téte-á-Téte Narcissen en waren 2+1, wat neerkwam op zo'n E3,00.

Thuis gelijk de bollen in de mand gezet. De mand is bekleed met een plastic zeil, waardoor je de mand dus ook binnen kunt zetten en toch water kunt geven.
Eitjes, kuikentjes en wat veertjes erbij, en klaar is mijn paasmand.

Normaal gesproken heb ik een versierd dienblad op de eettafel staan, maar dit jaar heb ik ervoor gekozen de mand erop te zetten.
Wat een mooi gezicht straks als de narcissen uitkomen...

Groetjes Kirsten

www.action.nl
www.lifeandgarden.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten